Nejčastější dotazy

  NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY 

 

1/ Jsou výrobky certifikované?

Ano, naše výrobky jsou certifikované. 

 

2/ Jak čistit klip na dudlík?

Klip na dudlík očistěte vlhkým hadříkem namočeným v mýdlové vodě nebo v přípravku na mytí dětských lahví. Poté nechejte klip volně uschnout na vzduchu. Nenechávejte jej uschnout na topení či přímém slunci. Dřevěné části by mohly popraskat. Klipy na připevnění se nesmí vyvařovat, mrazit ani přijít do styku s vodou – hrozí rezavění kovové části.

 

3/ Jak je to s dopravou?

Druh dopravy Cena dopravy při objednávce zboží 
nad 2 000 Kč
Cena dopravy při objednávce zboží 
pod 2 000 Kč

Zásilkovna - Z point

85 Kč 85 Kč

Zásilkovna - na adresu 

99 Kč
99 Kč
ČP - Doporučené psaní prioritní
80 Kč

80 Kč

ČP - Doporučené psaní na poštu

80 Kč
80 Kč
ČP - Balíkovna ZDARMA 70 Kč
PPL - Parcelshop / Parcelbox
80 Kč
80 Kč
PPL - kurýr
109 Kč
109 Kč
Osobní odběr (Klobouky u Brna) ZDARMA ZDARMA

  

Ceny uvedené výše jsou dle standardních ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období či konání speciální akce.

 

 

Doručení produktů ihned k odeslání a produktů skladem

 

Produkty označené "Skladem" jsou skladem a garantujeme jejich odeslání do 4 pracovních dnů

od provedení a zaplacení objednávky. 

 


Doručení produktů Na dotaz


Produkty označené "Na dotaz" jsou v danou chvíli vyprodané a jejich dodání závisí na dodání některých jejich komponentů.

Zpravidla jsou produkty do měsíce opět k dispozici, pokud na jejich dodání nespěcháš, můžeš počkat na jejich doplnění nebo nás kontaktovat ohledně možné alternativy

 

  • Jak zaplatit
    • Platba na účet

      Pokud platíš převodem na účet, zašleme Ti po dokončení objednávky zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice objednávky může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet

    • Platba kartou Online (GoPay)

      Za zboží můžeš zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu po odeslání objednávky v košíku.

  • Doručení zásilky
    • Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?

      Ihned po odeslání objednávky Ti zašleme email s číslem pro sledování zásilky.

    • Mám problémy s doručením

      Máš problém s doručením své zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktuj nás - uděláme vše proto, aby Ti bylo zboží doručeno co nejdříve.

  • Tvoje objednávka
    • Změna v objednávce

      Přeješ si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakuj nás telefonicky, nebo na emailu. Tvůj požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.

    • Odstoupení ve 14 denní lhůtě

      Zboží, které u nás zakoupíš, můžeš vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ, a rovněž vyjímaje objednávek uzpůsobených na míru dle požadavku zákazníka. Více informací nalezneš v našich ochodních podmínkách

  • Registrace a Uživatelský účet
    • Proč se registrovat?

      Pro všechny registrované uživatele připravujeme speciální slevové akce. Registraci můžete provést jednoduše ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.

    • Můj účet

      Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled Tvých objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z Tvých předchozích objednávek.

Zpět do obchodu