FAQ
Jsou výrobky certifikované?
Ano, naše výrobky jsou certifikované.
Jak čistit klip na dudlík?
Klip na dudlík očistěte vlhkým hadříkem namočeným v mýdlové vodě nebo v přípravku na mytí dětských lahví. Poté nechejte klip volně uschnout na vzduchu. Nenechávejte jej uschnout na topení či přímém slunci. Dřevěné části by mohly popraskat. Klipy na připevnění se nesmí vyvařovat, mrazit ani přijít do styku s vodou – hrozí rezavění kovové části.
Jak je to s dopravou?
Druh dopravy | Cena dopravy při objednávce zboží nad 2 000 Kč |
Cena dopravy při objednávce zboží pod 2 000 Kč |
---|---|---|
Zásilkovna - Z point |
85 Kč | 85 Kč |
Zásilkovna - na adresu |
99 Kč | 99 Kč |
ČP - Doporučené psaní |
89 Kč
|
89 Kč |
ČP - Balíkovna | ZDARMA | 75 Kč |
PPL - Parcelshop / Parcelbox | 90 Kč | 90 Kč |
PPL - kurýr | 115 Kč | 115 Kč |
Osobní odběr (Klobouky u Brna) | ZDARMA | ZDARMA |
Ceny uvedené výše jsou dle standardních ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období či konání speciální akce.
Doručení produktů "Skladem"
Produkty označené "Skladem" jsou skladem a garantujeme jejich odeslání do 3 pracovních dnů od provedení a zaplacení objednávky.
Doručení produktů "Skladem u dodavatele"
Produkty označené "Skladem u dodavatele" nemáme skladem u nás, ale jejich dodání se oproti standardnímu doručení prodlouží jen o 2 pracovní dny.
Jak zaplatit
Platba na účet
Pokud platíš převodem na účet, zašleme Ti po dokončení objednávky zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice objednávky může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet
Platba kartou Online (GoPay)
Za zboží můžeš zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu po odeslání objednávky v košíku.
Doručení zásilky
Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?
Ihned po odeslání objednávky Ti zašleme email s číslem pro sledování zásilky.
Mám problémy s doručením
Máš problém s doručením své zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktuj nás - uděláme vše proto, aby Ti bylo zboží doručeno co nejdříve.
Tvoje objednávka
Změna v objednávce
Přeješ si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakuj nás telefonicky, nebo na emailu. Tvůj požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.
Odstoupení ve 14 denní lhůtě
Zboží, které u nás zakoupíš, můžeš vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ, a rovněž vyjímaje objednávek uzpůsobených na míru dle požadavku zákazníka. Více informací nalezneš v našich ochodních podmínkách
Registrace a Uživatelský účet
Proč se registrovat?
Pro všechny registrované uživatele připravujeme speciální slevové akce. Registraci můžete provést jednoduše ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.
Můj účet
Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled Tvých objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z Tvých předchozích objednávek.